Vecka 36


Idag har det gått 36 hela veckor (35+6) och imorgon går jag in i vecka 37. Inte långt kvar! Jag har mer och mer ont i ryggen, sammandragningar/förvärkar - vet inte skillnaden, kissar stup i kvarten osv.

Denna dagen har vart lite annorlunda dock. Har haft ont i huvudet i två dagar och igår kväll hade jag hjärtklappning, illamående och fruktansvärt ont i ryggen. Imorse hade huvudvärken fortfarande inte släppt men jag gick med Oliver till dagis och sedan till affären med Jenny. Då fick jag plötsligt vita stjärnor i ögonvråna och jag kunde inte se mer än rakt fram. När jag kom hem och stod och diskade började jag tappa känseln i läpparna och det spred sig in i gommen. Huvudvärken blev helt fruktansvärd och jag kunde inte ens hålla ögonen öppna. Även höger hand och arm domnade av och Jim blev hyper och ringde 1177 som kopplade vidare till 112. Ambulansen kom hit och kollade läget men jag tycker bara att allt var överdrivet. Dom kollade blodtryck och syresättning som såg bra ut och vi fick bara tipset att åka in till förlossningen om vi var oroliga. Men jag är inte det minsta orolig, har känt bebis hela tiden och jag har bara huvudvärk som inte går över trots panocoden.

Nu är Jim på jobbet och Oliver kollar på tv. Det går nog bra, det blir en lugn dag och sova tidigt eftersom Jim ändå jobbar till imorgon bitti. :)


Kommentarer
♥Linda

Usch, det låter verkligen inge vidare :( Jag hoppas verkligen att du tar på allvar om det skulle hända igen. Du måste vara rädd om dig, finaste <3

2012-03-21 ♥ border="0"> 16:28:01
URL: http://gunnarochdeandra.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: