Vecka 35



Besök hos barnmorskan idag, det var fullt rum minst sagt. Hade med mig Jim, såklart, men också mamma och Moa var med för att få lyssna på min lilla skruttunges hjärtslag. Förutom det var det också en extra barnmorska med eftersom min ordinarie ska gå på mammaledighet i slutet på denna månaden. Känns lustigt att gå hos någon som är beräknad några dagar efter mig, våra magar har mer eller mindre växt ikapp med varandra. :)

Allt såg bra ut, blodtrycket låg på 110/75 vilket tydligen var jättebra och sf-måttet följer fortfarande sin kurva perfekt med numera 35 cm.

För övrigt har dagen varit helt fantastisk och jag var ute på en promenad tillsammans med Jennifer nyss med bara en stickad tröja och väst istället för den tjocka otympliga vinterjackan. Dock kunde jag ju inte stänga den men det är så det får vara. Kan ju inte gå och köpa en ny jacka nu, är ju förhoppningsvis inte så lång tid kvar. :)

Kommentarer
♥Tove Lantz

sv: Tack, nu börjar jag få ordentlig bebismage. Längtar så efter juni nu!

Du är ju snart i mål :D



Ja newbie är så fina, och som du säger färger på kläder har ingen betydelse till kön.

2012-03-12 ♥ border="0"> 17:34:42
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/
♥ENDENISE

mysigt med fullt hus hos mvc :)



sv: Tack fina du för din kommentar, så värmande! kram

2012-03-12 ♥ border="0"> 20:24:19
URL: http://endenise.se
♥Lina

Fina bilder du har i din blogg :) grattis till tillökningen, det absolut finaste man kan få :)

2012-03-12 ♥ border="0"> 20:42:16
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: