värsta träffa-människor-dagen!

Två dagar i rad, helt otroligt! Våren kanske är här nu? Imorse åkte jag med Jim när han skulle till jobbet så lämnade han av mig hos Jessica och Nike. Vi hade mys i några timmar med frukost, te ute vid lekplatsen och massa pyssel. Jim hämtade upp mig igen när han slutade jobbet och vi åkte hem, hann bara diska lite innan jag gick ut på gården med Jenny och Nova. Verkligen helt underbart att sitta ute i det fina vädret och kanske att min aningens förhöjda kroppstemperatur hjälpte mig lite men jag frös inte det minsta. Skönt!

Nu på kvällen var jag och Jim förbi hos Annika och Madde, drack lite mera te och snackade bort lite tid. Jag har ganska ont i kroppen, den högra höften framför allt som känns lite efter i rörelserna men kanske inte så konstigt. Varje dag är ju en dag närmare förlossningen.

Nu har jag en plåt med kolasnittar i ugnen eftersom vi ansvarar för fikat imorgon på sista träffen med föräldragruppen. Sen tror jag att det blir hopp i sängen och lite läsa bok innan ögonen slår igen. En bra dag, solen gör mig glad ända in i själen... :)


Böcker är alltid bäst men jag längtar ändå tills jag får se filmen... :)

Kommentarer
♥eriika

ja precis den :) hämtade ut den från barnens hus för nån vecka sen också.. men den här va bättre tyck jag :)

2012-03-14 ♥ border="0"> 10:48:25
URL: http://headtrips.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: