hon har hittat revbenen!

Jag har vart så glad över att jag inte har känt av några bekymmer med revbenen hitills, jag menar... hur kul låter det med en liten skruttunge som skaver där? Men, jag skulle inte ropat hej riktigt så snabbt.

Igår var vi hos Annelie och barnen och jag fick mer eller mindre sitta och trycka mot höger sida för att lillskiten var där och rotade mest hela tiden. Men, det är ju faktiskt bara 39 dagar kvar till BF så lite till ska jag väl stå ut, även om det börjar kännas frustrerande och jobbigt. Har mer och mer ont för varje dag som går och ilningarna i bäckenet känns allt annat än trevliga.

Nu ska jag och Oliver gå till Boll och Lek, sen bär det av till Kortedala för mys med Jessica. Lite pyssel och skitsnack hoppas jag på. :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: