en lång sammanfattning av dagarna jag har missat.

Oj vad tiden försvinner ändå! Det märker jag när jag kommer på bloggen och inser att det var flera dagar sen jag skrev något. Veckan som har gått har passerat lika fort som den kom, vilket känns skönt men jobbigt på samma gång. Oliver har varit hos sin mamma och Jim har mest jobbat.
I onsdags var vi på sista föräldragruppens träff och jag hade även en träff med psykologen. Jim hämtade upp mig efter det och vi åkte till Kungälv för att jag skulle hämta ut en babybox från kronans droghandel. Man får så mycket roliga gratissaker när man är gravid och vi klarar oss nog ett tag i början iaf med alla prover. Gött mos! Efteråt överraskade han mig med att ha gjort tunnbrödssnittar och oboy som vi fikade på en filt nere vid älven. Det var så mysigt, solen sken och det kom änder som vi kastade lite brödsmulor till. ♥ Vi var också en sväng förbi Kungälvs tyglager och köpte tyg till ett skynke som numera sitter under handfatet vid tvättmaskinen och passade på att dricka lite te hos Alex.

I fredags blev det en spontantripp till Ullared med mamma, bror och syster vilket kanske inte var mitt bästa beslut. Kroppen är verkligen tung och jag har så ruskigt ont speciellt i den högra höften. Hon ligger ju huvudsakligen på höger sida i magen så jag antar att det är därför. Jag, Jim och Jessica var ju där nyligen så jag skulle bara komplettera med några mer linnen och så blev det en tjocktröja eftersom jag inte kan knäppa min jacka längre.

Igår kom Oliver hit lite extra och det blev att han stannade kvar över natten. Vi åt supergod biff stroganoff som pappan i huset lagade, spelade spel och läste saga. Eftersom det blev lite byte med dagen så lämnade vi av honom hos sin mamma igen efter att vi hade vart på picknick, igen, med mamma och Moa ute på Äppelgårdens dagis. Jag älskar att våren äntligen är här nu och att man kan vara ute lite mer. Underbart!




Kommentarer
♥Novembersara - i väntan på majbebis.

SV: Nej det är verkligen helt knäppt att det är sista säsongen nu, jag har bara 3 fjuttiga avsnitt kvar att se :(

2012-03-18 ♥ border="0"> 18:55:04
URL: http://novembersara.blogg.se/
♥Tove Lantz

sv: Åh va spännande! Jag längtar tills det bara är en månad kvar också :D

Ja våren är så välkommen, gör att allt går fortare och man är gladare också.

2012-03-18 ♥ border="0"> 20:09:50
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: