en fin vårdag

Igår var verkligen en vårdag på alla dess sätt. Jag, mamma och Moa var nere på torget och handlade lite på förmiddagen och det var så varmt att det kändes som att man lika gärna hade kunnat vara utan jacka men ändå så är det nog lite väl tidigt för det. Innan Jim åkte till jobbet var vi ute på en kortispromenad, vilket inte händer särskilt ofta om jag ska vara ärlig.

Jim jobbar mycket denna helgen och såklart att han får passa på den tiden som vi inte har Oliver men det är så otroligt ensamt för mig att inte ha honom hemma. Igår deppade jag när han hade åkt men då skrev Galle på facebook att han kunde komma hit och hålla mig sällskap, så sagt och gjort. Tiden gick fortare än jag hade kunnat drömma om och det blev också en liten biltur till Frölunda där Galle lurade av en stackars människa sin tv.

Jag somnade fort och sov djupt ända fram till fem imorse, då började jag vrida och vända mig. Min lilla skrutt i magen har ofta hicka på nätterna så det tog ett tag innan jag kunde somna om igen. En ny dag väntar, en ny dag med solsken och jag ska försöka ta mig ut igen och gå. Kanske en sväng till mamma med kameran? :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: