"den bästa dagen på länge"

Efter att ha varit först deprimerad till och från i över 10 år och sen hamna i nån supersvacka i och med alla hormonerna så är det verkligen annorlunda för mig att kunna säga att dagarna blir bättre och bättre. Jag älskar att gå och lägga mig på kvällen och känna att jag har gjort något av dagen, att jag faktiskt inte bara har suttit inne och väntat på att få sova igen.

Idag har jag vart med Jenny nästan hela dagen. En liten tupplur på dagen hann jag med när Oliver var på dagis. Efter dagis var vi och hämtade Nova också och gick till McDonalds och åt lite mat. Barnen busade och det är så skönt att se dom leka ihop för dom leker verkligen jättebra tillsammans. Vi var ute på gården och sen åt vi lite kvällsmat hemma hos oss innan det var dags för Nova och Oliver att sova, då gick dom hem.


Det är det som är bra dagar för mig, när inget speciellt krävs utan allt känns bara så bra ändå. :)



Kommentarer
♥Sara - Mamma i Juni

Sv: Haha! :) Ja det är faktiskt lite märkligt ;) Men som du säger, absolut något att vara stolt över! Hur är det med dig? :)

2012-03-20 ♥ border="0"> 20:20:33
URL: http://frookensara.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: