Anna ♥ Tulpaner


1½ vecka har gått sen sist och det har varit fullt upp av lite allt möjligt. Jim har jobbat mycket, föräldragrupp och barnmorskebesök, Jims mamma har vart här, vi har haft Oliver plus även lite extra den här veckan osv. Vi har även hunnit med ett besök till Ullared, ett efterlängtat besök. Nu är det sista inhandlat och jag är faktiskt redo för att bebis ska komma. ♥

Vi köpte allt möjligt som vi behövde på Gekås och gissa om jag blev glad när jag såg att det fanns 10-pack tulpaner för 19.95 kronor styck i olika färger! Var ju tvungen att köpa på mig. Har aldrig vart så förtjust i tulpaner innan men nu är jag förälskad, älskar alla färger och hur mycket finare det blir på köksbordet. Speciellt i den fina kannan jag också hittade. :D Men det tog på kroppen att vandra omkring där i några timmar, jag hade såna sammandragningar och ont i bäckenet när vi väl var hemma igen att jag knappt kunde röra mig. Men nu är allt bra igen, som tur är. :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: