influensatider

Veckan som har gått har spenderats i sjukans tecken, först blev Jim helt otroligt dålig med feber som aldrig förr och vartenda influensasymptom. Två dagar senare blev Oliver sjuk han också och dom låg här hemma som två ynkliga små skruttar båda två. Jag tyckte så synd om dom samtidigt som jag har lite svårt att hantera sjukdomar. Men Oliver är frisk och hos sin mamma nu och Jim är tillbaka första dagen på jobbet idag. Skönt!

Jag ska försöka ta tag i hemmet nu ikväll tänkte jag eftersom Jim ändå inte kommer hem förrän sent. Det behövs diskas och plockas lite med tvätt, antagligen kan det vara en bra ide att äta också. :)

Kommentarer
♥Linda

Vill minnas att du inte sällan påpekar mina relativt frekventa byten av bloggar. Det tycker jag du ska sluta med :p

2012-02-13 ♥ border="0"> 18:20:21
URL: http://gunnarochdeandra.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: