alla hjärtans dag


Idag är det som säkert alla vet alla hjärtans dag, en dag som jag älskar. Jag vet att det är mest en dag för affärer att tjäna pengar men jag tycker att det är mysigt, det är mysigt att ägna en hel dag åt kärlek. Tvärtom mot vad många verkar tycka så handlar det inte bara om kärlek mellan två partners. Det handlar om all kärlek.

Jag var nere tidigt och köpte rosor och godishjärtan till Jim imorse, jag stekte bacon och gjorde äggröra och väckte honom vid halv elva för frukost. Jag tycker inte att det måste vara killen som ska göra något för tjejen, jag tycker om att göra sånt för människor jag älskar.

Eftersom Jim jobbar från 15 idag till 9 imorgon bitti så var jag hemma hos mamma en sväng där jag fick ett kuvert av en stolt lillasyster. I kuvertet låg ett rött pappershjärta med massa glitter på. Hon hade kämpat för att göra det till mig men också till resten av familjen. Jag älskar min syster så mycket, hon är ljuset i mitt liv! Vi åt våfflor och sedan nybakade semlor som mamma hade gjort. Det för mig är en bra alla hjärtans dag. Jag pratade även en snabbis med Oliver i telefon förut så inget kunde ha blivit bättre. Möjligtvis om Jim inte hade jobbat...

Kommentarer
♥Sandra, Colins mamma

Vilka fina bilder. Ser ut som att du haft en fin allahjärtans dag.

2012-02-19 ♥ border="0"> 21:15:30
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: