ostabilt är ordet

Åh vilka tråkiga uppdateringar men jag är mer eller mindre mest ledsen hela tiden. Eller nja, rättare sagt så pendlar jag mellan att vara hysteriskt glad och knappt kunna sluta skratta (och det är så himla underbart när jag och Jim får såna hysteriutbrott tillsammans som vi fick igår) till att bara vilja gräva ner mig för all framtid. Jag undrar verkligen hur ett liv utan hormoner hade sett ut?

Imorgon är det min födelsedag och jag skulle ha bakat hur mycket som helst under dagen som jag faktiskt inte har orkat. Klockan är tio i fem och än så länge har jag bara diskat upp efter middagsbjudningen igår, plockat iordning i lägenheten och duschat. Jag är helt slut. Men om en stund kommer finaste hem och vi ska mötas nere vid affären och köpa hem tacos. Jag ska försöka orka baka ikväll istället. :)

Det känns som att magen växer för varje dag, de flesta byxor jag har - till och med mjukisarna, är väldigt små och obekväma. Får se om jag kan hitta ett par bekvämare mammabyxor. Det känns som en dröm att hitta ett par fina byxor som är bekväma med sån där mjuk mudd över magen istället för att försöker knäppa och vika ner UNDER magen. :(

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: