födelsedag!

Mitt i natten och jag har vart uppe sen klockan två. Jag somnade ledsen trots att jag har haft en ganska bra födelsedag. Räknade ut att det var 17 pers som kom hit och fikade och jag var uppe sen klockan sex imorse och bakade. Men kvällarna är verkligen värst, tårarna faller och jag vet inte riktigt hur jag ska få stopp på det. Jag vaknade av att Jim var uppe och hängde tvätt (?) och kunde inte somna om. Tänkte på min syster som jag saknar så det gör ont, det känns som att jag har svikit henne. Vi har inte längre samma nära relation som vi hade innan jag flyttade hit. Jag vet att det inte är något konstigt med det men hon är ju mitt lilla hjärta. <3

Jag oroar mig så mycket, jag kan inte släppa det. Jag mår inte illa längre men jag har knappt någon matlust ändå, jag känner inget i kroppen mer än att jag har så himla ont i bäckenet på nätterna. Tänk så finns det inga små hjärtslag där inne längre? Jag försöker prata med Jim men han förstår inte, han tycker att jag oroar mig i onödan. Men jag vill verkligen veta att allt är bra. Jag ska till MVC och lämna nya blodprov den 20:e men vet inte om jag kan få kolla hjärtljud eller något också, det kanske är för tidigt?

Lilla skruttbebis, snälla må bra för jag längtar så efter dig... jag har längtat i så många år efter dig...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: