familjetripp till dalsland

Helgen har varit underbar på alla sätt och vis. Vi har varit i Dalsland och hälsat på Jims mamma, lilla skruttens farmor. Det var så mysigt att åka i den nya bilen och det kändes bara som att åh nu är vi en familj! Inte för bilens skull men för att vi gjorde något på riktigt, tillsammans. Vi lånade Oliver med oss och på vägen hem åkte vi och hälsade på hos Annelie där Oliver också stannade kvar över natten och busade med kusinerna.

Jag har ju vart så orolig på sistone att bebis inte ska leva men det kändes som att jag kanske kände en liten rörelse i lördags kväll. Jag har också börjat känna att det är något i magen, kan inte förklara riktigt och jag har börjat må ruskigt illa igen. Var tvungen att ta en sväng om toaletten igår innan frukost. Det känns förjäkligt men samtidigt så himla skönt för min noja. På torsdag ska jag till MVC och lämna nya blodprover för att se om Levaxinet har gjort någon verkan. Jag tänkte fråga om jag kanske kan få höra hjärtslagen då eller något också, bara för att sluta oroa mig ännu mer. :)
Dessutom är det en ny trimester nu också. :D Den första tredjedelen är härmed avklarad! Wohooo! :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: