flicka eller pojke?

Jag började lyssna på Lars Keplers nya bok Eldvittnet igår och tjena vad den skrämmer mig. Jag kunde inte sova inatt så jag lyssnade lite men fick stänga av för jag blev helt paranoid.

Jag lyckades somna om efter en lång stund och för att ta bort tankarna på boken så tänkte jag på min lilla bebis som jag kände flera gånger om igår där inne. Det är så himla mysigt även om det tar slut väldigt fort. När Jim och Oliver vaknade så berättade Jim att han hade drömt att vi fick en liten flickebebis med mycket mörkt hår och stora mörka ögon. Det var så mysigt att ligga sked och höra honom berätta om drömmen.

Alla verkar ju vara övertygade om att det är en liten flicka som bor där inne. Jag själv tror på en pojke men det hade vart lättare med en tjej på grund av att vi har lättare att komma överens om flicknamn. Sen har jag ju så mycket saker, kläder och leksaker som jag kan ta över efter Moa om det blir en flicka. Men vi får se helt enkelt. Jag hoppas på att få veta på ultraljudet så håll tummarna för att bebis är medgörlig. :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: