julen är (snart) här!



Jag är en sån människa som skjuter upp allt tråkigt till det sista, vilket leder till massa stress. Ännu mer stress när man inser att man faktiskt inte är så effektiv på grund av förkylning. Men det gick! Jag städade, sov, städade, vilade och bakade, sov och så sov jag lite till. Nu är julen här i vårt hus.

Söndagen blev jättemysig med glöggkväll med min familj, min moster, Jims syster och hennes familj. Vi åt nybakade lussekatter, pepparkakor, knäckäpplen, skumtomtar, drack glögg och spelade spel. Förutom att Moa och Oliver var febriga och inte på topp så var det en helt underbar kväll. ♥

Nu har vi Oliver här och vi är alla sjuka. Imorgon blir det till farbror doktorn för knatten och vi håller tummarna för att han ska få något så att han slipper sin ihärdiga hosta. Mitt lilla hjärta i magen har blivit mer och mer aktiv och det är inga små buffar längre utan faktiskt hårdare sparkar. Jag blir lika förvånad varje gång det känns så hårt, det kittlas nästan lite. Min skrutt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: