tankar

Jag har varit så ledsen under nästan hela dagen. Bara en underliggande känsla som jag inte riktigt kan sätta fingret på. The Ark ska spela på Liseberg och jag ville dit men i slutändan bestämde jag mig för att stanna hemma, jag är för trött. Denna tröttheten, jag vet inte hur länge den håller i sig men jag hade tankar om att börja gå promenader och bli lite mer hälsosam för min lilla skrutts skull. Men hur ska jag orka det när jag knappt orkar upp ur sängen på dagarna?

Jag bokade en tid till första mötet på mödravårdcentralen idag. Jag ska dit på onsdag i nästa vecka. Jag har också lånat lite spännande graviditetsböcker av en vän och jag satt och bläddrade i Lennart Nilssons fina bok med bilder så fantastiska att man blir tårögd bara av att veta att det är sådär det ser ut inuti min mage just nu. Jag satt och funderade på varje jag inte kände något, varför jag inte har några speciella funderingar eller frågor att fråga på mvc när jag plötsligt bara inte kunde hålla tillbaka tårarna. Nu kan jag inte sluta. Jag vet inte vad det är med mig. Hormoner?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: